hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > قم|کاروانسرای ملاحسین بازار کهنه قم باید به‌طور کامل تخلیه شود

قم|کاروانسرای ملاحسین بازار کهنه قم باید به‌طور کامل تخلیه شود

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به آتش‌سوزی گسترده در کاروانسرای ملاحسین بازار کهنه قم، گفت: این کاروانسرا به‌طور کامل غیر ایمن است و باید به‌طور کامل تخلیه شود.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم،عباس جعفری بیان داشت: بارها نسبت به غیر ایمن بودن بازار کهنه و این کاروانسرا تذکرات لازم به مسئولان و کسبه داده شد ولی متاسفانه به این تذکرات توجه نشد که نتیجه این بی‌توجهی آتش‌سوزی گسترده روز گذشته در این کاروانسرا بود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم ادامه داد: آتش‌نشانان برای اطفای حریق گسترده در این کاروانسرا از حجم آب بسیار زیادی استفاده کردند که با توجه به سازه کاروانسرای ملاحسین بازار کهنه قم،‌ این کاروانسرا به‌هیچ‌عنوان ایمن نیست و خطر، جان کسبه و کارگران را تهدید می‌کند.

جعفری با تاکید بر اینکه کل منطقه بازار کهنه ایمن نیست و ممکن است بار دیگر این حادثه تکرار شود، ‌اظهار داشت: بخش‌هایی از کاروانسرا که دچار حریق نشده نیز ایمن نیست و باید هر چه سریع‌تر نسبت به تخلیه این محل اقدام جدی صورت گیرد.

وی با اشاره به‌سختی و پیچیدگی‌های اطفای حریق بازار کهنه قم، گفت: سختی دسترسی به بازار کهنه و این کاروانسرا موجب شد تا آتش‌نشانان بیش از ۱۲ ساعت درگیر اطفای این آتش‌سوزی شوند که متاسفانه ۷ تن از آتش‌نشانان دچار مصدومیت شدند که ۲ تن از آن‌ها دچار سوختگی شدید هستند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با تاکید بر لزوم چاره‌اندیشی سریع پیرامون بازار کهنه و تعطیلی واحدهای صنفی باقیمانده در کاروانسرای ملاحسین، اظهار داشت: در صورت تکرار حادثه آتش‌سوزی جدید،‌ به‌طور قطع حجم خسارت‌ها بسیار بیشتر خواهد بود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد